Inici ca Ajuntament Actualitat i comunicació Notícies La Ràpita es promociona al País Basc i al sud de França juntament amb altres tres viles marineres ebrenques

Atenció ciutadana

Atenció en linea

Atenció telefònica

  • 977 740 100
    Informació i tramitació

Atenció presencial

Telèfons d'urgències

  • 112 Emergències
  • 061 Urgències sanitàries
  • 112 Bombers
  • 112 Mossos d'Esquadra
  • 091 Policia Nacional
Altres telèfons d'urgències >

La Ràpita es promociona al País Basc i al sud de França juntament amb altres tres viles marineres ebrenques

Estratègia de promoció conjuntament amb l’Ametlla de Mar, l’Ampolla i Alcanar, de la mà del Patronat de Turisme de la Diputació, a Gipuzkoa i Toulouse

Gipuzkoa i Toulouse i les seues respectives àrees d’influència, al País Basc i el sud de França, són les dos zones on s’està desplegant una nova estratègia de promoció turística. En aquest cas són quatre viles marineres ebrenques: la Ràpita, Alcanar, l’Ampolla i l’Ametlla de Mar, les que de la mà del Patronat de Turisme de la Diputació, han iniciat una acció que té com a objectiu donar a conèixer els valors mariners de les quatre poblacions per tal d’atreure-hi turistes.

La campanya a Gipuzkoa, que s’està duent a terme durant aquesta segona quinzena de maig, es basa en insercions d’anuncis a premsa escrita, emissores de ràdio i bàners a les pàgines web més consumides a la demarcació basca. A més, Radio Euskadi realitzarà un programa especial de l’espai ‘Ruta Slow’ sobre les Viles Marineres.

D’altra banda, en el cas de la ciutat francesa, la campanya es va dur a terme durant els inicis de la primavera amb la publicació d’un dossier de les quatre viles a la revista Horizons Monde, una campanya a diverses pàgines web amb més de 500.000 impressions, i fins i tot amb una publicitat al metro de Toulouse. 

“Fa unes setmanes vam estar presents a la fira Mercat d’Escapades i també a B-Travel, a l’àrea metropolitana de Barcelona, i ara sumen aquest treball conjunt dels municipis de la costa ebrenca que té els seus fruits perquè unifiquem recursos de quatre Ajuntaments i el Patronat de Turisme, de manera que podem arribar als nostres mercats potencials amb més intensitat per oferir una base però també un conjunt territorial costaner que respongui a allò que busquen els turistes”, ha afirmat l’alcalde de la Ràpita i regidor de Turisme Josep Caparrós.

L’objectiu d’aquesta promoció és aconseguir una major notorietat de la marca de les quatre poblacions i de les Terres de l’Ebre, comunicar els potencials destacant la certificació Reserva de la Biosfera, i posicionar el territori com una destinació turística amb caràcter propi. 

 

Accions del document
Ajuntament de Sant Carles de la Ràpita ·CIF: P4313800G · Pl. Carles III, 13 · 43540 · Sant Carles de la Ràpita · Tel. 977 740 100 · ajuntament@larapita.cat    /     Desenvolupat per: Semic Internet