Inici ca Ajuntament Notícies Continua la implantació de la telefonia mòbil 4G a La Ràpita.

Atenció ciutadana

Atenció en linea

Atenció telefònica

  • 977 740 100
    Informació i tramitació

Atenció presencial

Telèfons d'urgències

  • 112 Emergències
  • 061 Urgències sanitàries
  • 112 Bombers
  • 112 Mossos d'Esquadra
  • 091 Policia Nacional
Altres telèfons d'urgències >

Continua la implantació de la telefonia mòbil 4G a La Ràpita.

Les emissions de telefonia mòbil 4G es van començar a desplegar a la nostra ciutat el passat 21 de desembre.

Aquesta nova tecnologia permet obtenir connexions mòbils de velocitat molt alta, millorar la cobertura a l’interior dels edificis i aconseguir nivells més òptims de penetració geogràfica, particularment a les zones rurals.

Els serveis mòbils 4G utilitzaran la freqüència 800MHz, on abans s’ubicava la televisió digital terrestre (TDT), per la qual cosa podria passar que el senyal de televisió es veiés afectat per interferències (pixelat, bloqueig d’imatges o pèrdua de senyal de canals de TV).

L’entitat gestora Llega800 serà l’encarregada de solucionar qualsevol afectació que pugui sofrir la recepció de la TDT motivada per aquesta tecnologia 4G, de manera que si alguna persona detecta problemes en la recepció del senyal televisiu a partir del moment en què el 4G sigui una realitat a La Ràpita, podrà trucar gratuïtament al 900 833 999 o emplenar un formulari a la pàgina web www.llega800.es. L’empresa de gestió determinarà si el televisor d’aquella persona està afectat per l’encesa del 4G a la banda de 800MHz i, si és així, enviarà un tècnic de manera gratuïta per instal·lar un filtre a l’antena de televisió per tal d’anul·lar la interferència.

Cal tenir en compte que el 4G no afecta la recepció de TV a través de satèl·lit o internet.
Accions del document
Ajuntament de Sant Carles de la Ràpita · Pl. Carles III, 13 · 43540 · Sant Carles de la Ràpita · Tel. 977 740 100 · ajuntament@larapita.cat    /     Desenvolupat per: Semic Internet